Tino
Tino is een dertig jaar oude 'punk'. Hij leeft in de straten van Helsinki en verdient af en toe wat geld als vuurvreter. Met zijn levensstijl wil hij zich zo veel mogelijk afzetten tegen de burgerlijke maatschappij. Voor veel mensen ziet hij er dan ook uit als een wandelende nachtmerrie: bijna tandeloos, zijn gezicht gehavend door littekens, zijn lichaam versierd met tatoeages en zijn kale kop opgetuigd met een hanekam. Filmmaker Tahvo Hirvonen heeft onder dat woeste masker willen kijken. Daar schuilt Tino de kunstenaar en de clown, Tino die gedurende de zomermaanden op het land werkt en koeien hoedt. Daar komen ook zijn zorgzame en kwetsbare kanten aan het licht.