Google Baby
De Isra\'eblische Doron heeft de voordelen van de globalisering ontdekt. Zijn vriend en hij hebben met behulp van een Amerikaanse draagmoeder hun dochtertje Talia gekregen. Aangezien aan deze relatief eenvoudige route een flink prijskaartje hangt, besluit hij een bedrijf te beginnen dat kostenbesparend werkt. Op deze manier kan hij bijvoorbeeld de zevenenvijftigjarige Irit relatief goedkoop aan een kind helpen -- al is ze inmiddels onvruchtbaar en heeft ze geen partner. Eicellen worden online besteld bij het Amerikaanse bedrijf Egg Donation Inc. Keuze in donors te over: van een frisse brunette tot een '\i overall great person\i0 .' Ook de spermacellen worden online gehaald. Als de bevruchting eenmaal heeft plaatsgevonden, worden de embryo's geoutsourcet: Indiase draagmoeders nemen de zwangerschap op zich. De redenen om te kiezen voor een rol in deze moderne keten van babyhandel lopen uiteen. De Amerikaanse eiceldonor Katherine heeft geld nodig om haar huis op te knappen en haar hobby -- schieten -- te financieren. Terwijl de meeste Indiase draagmoeders geld willen verdienen om de scholing van hun eigen kinderen te betalen.