The Case You
De vrouwen vechten niet alleen terug via de rechtbank. Ze hebben zich verenigd om voor de camera hun verhaal te doen – een soort antidotum tegen de giftige auditie. De regisseur van The Case You, Alison Kuhn, is een van hen. Dat neutraliseert het potentieel roofzuchtige oog van de camera en maakt de lens juist tot bevrijdend kanaal om woede te tonen en recht te eisen.