The Ladies
Een damestoilet in het centrum van Teheran lijkt een geschikte ontmoetingsplek te zijn die vaak een therapeutische rol vervult. De meeste vrouwen die hier rondhangen zijn verslaafden, prostituees en daklozen of gewoon niet-conformistische vrouwen die geestelijke steun zoeken. De oude toiletjuffrouw is een soort steunpilaar voor veel jonge vrouwen die een luisterend oor zoeken of samen met iemand willen lachen of huilen. Er worden veel intimiteiten uitgewisseld en droevige en tragische verhalen opgebiecht. Toch heeft de documentaire een tamelijk speelse sfeer. De vrouwen praten vrij ongedwongen over hun lot, hun tegenspoed in het leven of hun poging om zelf keuzes te maken in zaken van huwelijk en religie. Ze roken in het toilet, ze roddelen over hun man, drinken samen thee of zingen een liedje.