Oranda Kan
Documentaire over de Nederlandse bijdrage aan de Wereldtentoonstelling in 1970 in het Japanse Osaka. Zonder dialoog en commentaar geeft de film een impressie van de activiteiten van het Nederlandse paviljoen op de Wereldtentoonstelling.