14 episodes
14 EPISODES bestaat uit schokkende beelden van de eerste en tweede Russisch-Tsjetsjeense oorlog. In acht minuten zien we Tsjetsjeense verzetsstrijders, een bus met vrouwen en kinderen die verwoest is door Russische vliegtuigen, krankzinnige mensen na bombardementen, en bloed en tranen. Verwrongen metaal, het naakte gezicht van de dood, en hulpeloosheid zijn de ingrediënten van de veertien korte afleveringen. De filmmaker kiest de kant van diegenen die hiervan proberen te getuigen. Aan het eind van de film wordt vermeld dat de gebruikte camera ooit eigendom was van de Oekraïense journalist Tarak Protsuk, die op 8 april 2003 is omgekomen in Bagdad.