To jest jajko
Een film over een tehuis voor blinde kinderen in Laski, bij Warschau. Zij gaan naar een school waar zij braille leren en aan rauwe en gekookte eieren, houten doosjes, kippen enz. voelen. Zij ontwikkelen ook hun andere zintuigen, maar de tastzin staat centraal.