Kane and Allu
Kane en Allu zijn in veel opzichten tegenpolen. Kane is artistiek en rustig, terwijl Allu juist sportief en druk is. Toch zijn de twee twaalfjarige meiden al jaren elkaars beste vriendin. Allu vindt dat Kane ‘heel goed kan zingen en supermooi kan tekenen’. Kane is al even complimenteus en zegt dat Allu ‘goed kan leren en vaak ouderwetse spreekwoorden gebruikt’. In september gaan de meisjes naar verschillende scholen en ze weten niet goed wat ze daar van moeten vinden. Maar voor het zover is, wordt er eerst nog behoorlijk wat gegiebeld, gegrapt en serieus gediscussieerd.