Sex With Strangers
Sarah en Calvin . Dat betekent dat ze een relatie hebben, maar afgesproken hebben promiscue te blijven. Calvin noemt het een ‘vrijgezellenpaar’, terwijl de swingende Gerard en Shannon zichzelf en een bevriend stel beschouwen als ‘twee met elkaar getrouwde stellen’. SEX WITH STRANGERS volgt een jaar lang drie stellen die traditionele ideeën over relaties overboord hebben gezet in de jacht op seks met onbekenden. Maar als grenzen eenmaal zijn verlegd, is onduidelijk waar ze zich bevinden. Jaloezie en leugens, agressie en ruzies komen onverbiddelijk om de hoek kijken. Wanneer Calvin ‘voor de belastingen’ trouwt met iemand anders, staat Sarah erbij te janken. En als de swingende James opeens zonder zijn vrouw Theresa op pad wil, wordt ze zo jaloers dat een ziekenhuisopname noodzakelijk is. De swingende levensstijl is competitief, en competities kun je verliezen. Om goede kansen te houden op de oppikmarkt laten Gerard en Shannon daarom gezellig samen siliconen implanteren - bij Shannon.