Fat Front
De jonge Scandinavische vrouwen Helene, Marte, Pauline en Wilde zijn allemaal dik en daar schamen ze zich niet voor. Ze maken deel uit van de groeiende fat-activism-beweging, die opkomt voor dikke vrouwen en vecht voor body-positivity en inclusiviteit. Je bent mooi zoals je bent, is de boodschap. In de activiteiten en uitingen van de groep vinden de vrouwen elkaar en bemoedigen ze elkaar.
In Fat Front geven zij een inkijkje in hun dagelijks leven. Pauline organiseert een tweedehands kledingmarkt voor grote maten en een groep vrouwen gaat de straat op in een demonstratie voor mooie mode voor iedereen. Veel tijd wordt gespendeerd aan het posten van uitdagende foto’s en filmpjes op social media, waarmee nog meer vrouwen worden bereikt.