Through the Fire
"Wat ga jij dit weekend doen?" De juf vraagt het alle kinderen in de klas, maar Armando heeft met stip het meest spectaculaire antwoord: stunten in Scheveningen. Het komt er niet uit met de te verwachten bravoure, eerder een beetje schuchter. Meteen is duidelijk: hier zit een mooi verhaal in. Er blijkt geen woord aan gelogen: Armando gaat inderdaad door een zee van vuur rijden. De omroeper kleedt het prachtig in door te vertellen dat Armando al sinds zijn zesde stuntman wil worden en droomt van een carrière in Hollywood. En dan moet hij het laten zien. Op het laatste moment haakt hij echter af; toch niet de durfal die hij dacht te zijn. Het valt ook niet mee met een vader die doordeweeks glazenwasser van hoge gebouwen is en stuntman in het weekend. Maar hiermee is de kous niet af. Ze gaan het gewoon op een andere manier proberen. Met veel slow-motion en het wegdraaien van het geluid wordt de spanning van dit moment maximaal opgevoerd. Naast de intieme, ingetogen scènes tussen vader en zoon, wordt met muziek en andere stijlmiddelen het showelement van de stuntscènes zo veel mogelijk uitvergroot.