Another Day
De twee Albanese straatartiesten en hechte vrienden Besi en Rafael reizen al jaren door Italië, waar ze als Ping en Pong een mime- en acrobatiek-act opvoeren. Soms krijgen ze de politie achter zich aan, maar vaker krijgen ze luid applaus van het publiek, dat graag met de twee sympathieke artiesten op de foto wil.
Een aantal jaar volgde debuterend regisseur Eneos Carka het dagelijks leven van dit charmante duo, van hun optredens en het tellen van de muntjes tot het ophangen van de was. Carka roept in zijn onopgesmukte portret veel empathie op voor deze vrienden aan de rand van de samenleving, elk met hun eigen pijn uit hun kindertijd. Ze vullen elkaar aan als broers.
Hoewel ze zweren dat er nooit iets tussen hen zal komen, groeien ze geleidelijk uit elkaar en bekoelt de vriendschap. Onenigheid over geld en een nieuwe opleiding van Rafael luidt het einde van de broederschap in. Hun grote verdriet is voelbaar, in deze rustige, opmerkzame film, met een scherp oog voor de subtiele dynamiek tussen deze artiesten op drift.