The Special Need
De 29-jarige Enea is "super-mega-duper smart and handsome", maar ook autistisch. Hoewel hij er sterke behoefte aan heeft en hem fysiek niets in de weg staat, heeft hij nooit seks gehad. Aangezien Italië geen legale uitweg biedt voor zijn situatie, gaat Enea met zijn vrienden Carlo en Alex op een door Europa. Ze beginnen in een Oostenrijks bordeel, bezoeken het kantoor van een Zwitserse seks-assistent en ontmoeten een groep Duitse sekswerkers die zich specialiseren in gehandicapte cliënten. Wat begon als een expeditie gericht op seks wordt voor Enea een reis naar zijn diepste gevoelens en voor zijn vrienden een manier om hun eigen ideeën over liefde, vriendschap en vrijheid te onderzoeken. De camera is een subjectieve , die Enea’s wereld en de reis met zijn vrienden verbeeldt in de geest van een zomerse speelfilm. Dromerig, zinnelijk, levenslustig en stout, zoals jongens kunnen zijn. Maar de film maakt ook invoelbaar hoe Enea vaak aan de kant moet toekijken waar anderen hun verlangens kunnen vervullen.