Fathers and sons
Vele ouders nemen zich voor niet de fouten te maken die hun eigen ouders hebben gemaakt. De angst is groot dat leed en frustraties onherroepelijk op de kinderen worden geprojecteerd, en voort gaan leven in een nieuwe generatie. Documentairemaker Jesper Andersson is al sinds zijn schooljaren bevriend met Daniel, die net als hij gebrouilleerd is met zijn vader. Beiden zijn nu rond de dertig jaar en missen nog steeds de liefde en aanwezigheid van hun vaders. Nu zij zelf vader zijn geworden, vormt dat gemis een struikelblok in hun eigen ouderschap. Wanhopig proberen ze de vader-zoonrelatie waar ze zelf naar verlangd hebben, nieuwe inhoud te geven.