See You Tomorrow, God Willing!
Zeventien Zusters Franciscanessen, allen ver in de tachtig, bestieren gezamenlijk een klooster ergens in Spanje. De hoogbejaarde nonnen beginnen bij het krieken van de dag met hun religieuze taken en wereldse werkzaamheden, zoals dweilen en naaien. Gesprekjes met elkaar in het voorbijgaan gaan soms over bijbelse kwesties, maar ook de meer banale zaken des levens komen ter sprake. Ondertussen gaat er een telefoon, wordt een verjaardag voorbereid en de kaki-oogst beoordeeld. De camera staat vaak in schaduwrijke gangen opgesteld, waar de zusters vanuit deuren verschijnen en er weer in verdwijnen. Het wordt net zo geduldig gefilmd als de vrouwen zelf met het klimmen der jaren geworden zijn. Ooit reisden ze de aardbol over om de mensheid te helpen, maar vandaag de dag is hun wereld klein. In het zicht van het naderende einde verbazen ze zich over de veranderende wereld buiten. Zal hun hulpvaardige, contemplatieve wijze van leven na hun heengaan wel blijven bestaan? Tussen serieuze levenskwesties door is er genoeg ruimte voor een vrolijke kwinkslag, een roddel en komische bewegingen in de gangen.