About a Hero
About a Hero is de verfilming van een script geschreven door een AI die werd getraind op Herzogs oeuvre. Het fictieverhaal dat dat opleverde, vol ironische zelfbespiegeling, is verweven met een serie interviews met kunstenaars, filosofen en wetenschappers die reflecteren op de notie van originaliteit, authenticiteit, onsterfelijkheid en de ziel in het AI-tijdperk.