De zakenman Tadashi verdwijnt op zekere dag spoorloos. Hij staat bij vrienden en kennissen bekend als een vriendelijk en integer man. De verloofde van deze Tadashi gaat samen met de filmmakers op onderzoek uit en wordt daarbij begeleid door een acteur die de rol van beschermengel speelt. Ze ontdekken allerlei schokkende geheimen. Haar aanstaande lijkt een dubbelleven geleid te hebben, met talloze minnaressen, waaronder zelfs de zus van zijn verloofde. Wanneer de zoektocht zijn apotheose bereikt, valt het decor letterlijk om en suggereert de regisseur dat we te maken hebben met een toneelstuk. Er is sprake van een authentieke gebeurtenis die zich schijnbaar heeft getransformeerd tot een zorgvuldig geënsceneerd geheel. Documentaire en fictie lopen door elkaar heen en de speurtocht naar Tadashi moet gezien worden als een zoektocht naar universele, menselijke waarden.