You Have No Idea How Much I Love You
De relaties met degene van wie je het meeste houdt, zijn vaak de ingewikkeldste. Dochter Hania en moeder Ewa ondervinden dat tijdens hun sessies met een psychotherapeut, die door regisseur Pawel Lozinski van zeer nabij en uiterst respectvol zijn vastgelegd. De camera is steeds op slechts één persoon gericht en registreert loepzuiver alle emoties die zich verbergen achter woorden of stilte. De empathische therapeut pelt voorzichtig maar doelgericht de harde lagen af waarmee moeder en dochter zich beschermen. Zo komen langzaamaan de persoonlijke tragedies boven water die de oorzaak zijn van hun onvermogen tot goede communicatie, en de bron van hun moeilijk te vervullen hunkering naar liefde en waardering. De documentaire speelt zich af binnen vier muren en een beperkt kader, maar maakt tegelijk een lange en boeiende reis naar de soms duistere, soms warme en altijd herkenbare innerlijke krochten van de menselijke ziel.