Nazywa sie Blazej Rejdak
Blazej Rejdak is een boer die een kleine boerderij bezit. Hij verdeelt zijn tijd tussen zijn werk op het land en zijn baan als spoorwegarbeider. De documentaire is een interessante sociologische studie van een man, een verantwoordelijk gezinshoofd en een gewetensvolle landbewerker en arbeider.