Les Enfants terribles
In het dorp Keskincik in het zuiden van Turkije gaat Zeynep gebukt onder een streng traditionele opvoeding. Ze werkt in een textielfabriek, maar droomt ervan te studeren. Haar broers Cemal en Mahmut hebben het ook moeilijk. Cemal zoekt net als Zeynep naar vrijheid, Mahmut zit vast in een liefdeloos huwelijk met de zeventienjarige Nezahat. Hun oudste broer, de filmmaker Ahmet Necdet Çupur, heeft twintig jaar geleden het ouderlijk huis verlaten. Na een bericht van Zeynep keert hij terug.