Vakha and Magomed
Een vader leert zijn zoon boksen. Hij moedigt hem aan om harder te slaan en steviger te staan, terwijl het jongetje van een jaar of tien lusteloos op een stoel uit zit te puffen. Dan volgen meer beelden van vader en zoon, in dagelijkse situaties. Vader ziet erop toe dat de jongen goed eet, dat hij zijn tanden poetst en geeft commentaar bij een videogame waarin geschoten wordt. Hij gaat met hem naar een winkel, waar de jongen een proefritje op een fiets maakt. Vader en zoon maken een zorgelijke indruk, en de omgeving waarin ze zich bewegen, is sober, op het armoedige af. Er is geen voice-over, de film observeert alleen. Pas aan het eind komt de kijker te weten wie deze twee mensen zijn en valt veel van wat er te zien was op zijn plek. Vakha en Magomed zijn Tsjetsjenen en wonen in een opvangcentrum voor vluchtelingen in Warschau. Eerder verloor Vakha een oudere zoon. Ervaringen uit het verleden en zorgen voor de toekomst kleuren zijn dagen.