Christopher Wants to Fly
Zijn broer wil profvoetballer worden, maar Christopher heeft een andere wens: vliegen. Als zijn broer ooit een vliegtuigje kan kopen van dat grote salaris, wil Christopher zijn piloot wel zijn. Maar zover is het nog niet. Dagelijks slaat de elfjarige fan vliegtuigen gade vanuit zijn raam en bij de lokale snackbar, dichtbij het vliegveld. Terwijl we Christopher volgen op zijn strooptocht naar vliegtuigen, vertelt hij in de voice-over waarom hij 'de grote' van British Airways het mooist vindt. Er zijn, zo legt hij uit, klasgenoten die er niets meer over willen horen. Alleen zijn nichtje luistert, als ze zin heeft, nog naar zijn avonturen.