How Hormones Changed My Life
Dankzij gierende hormonen slingert de veertienjarige Tanvi heen en weer tussen hart en hoofd, tussen persoonlijke verlangens en strenge Hindoe regels. Enerzijds zou ze avontuurlijker willen zijn, anderzijds wil ze Hindoe familietradities respecteren. De belangrijkste vraag die dit Hindoe tienermeisje bezighoudt, is: kan ze zelf kiezen, en trouwen met de jongen van wie ze houdt? Of ligt er een gearrangeerd huwelijk voor haar in het verschiet?