Ode to a Hunter
Anderhalve seconde uit het leven van een doodsbange vos, op de vlucht voor een jagende Prins Charles. Filmmaker Per Fronth selecteerde 39 shots uit een video, geschoten op een middag tijdens een vossenjacht op het landgoed van de hertog van Beaufort. Hij schilderde eroverheen en monteerde de beelden tot dit korte, prijswinnende filmpje.