Yoon
In een afgeladen, stokoude witte stationwagon rijdt Mbaye Sow als koerier van Portugal naar Senegal en weer terug: een vierduizend kilometer lange reis langs tankstations, stoffige zandwegen en controleposten. Terwijl hij zijn waren in en op de auto laadt, klinkt een veelheid aan telefoontjes en voicemailberichten waarin mensen hun bestellingen bij hem plaatsen, van dekbedden en thermosflessen tot Calvin Klein-boxershorts.
Onderweg pleegt hij telefoontjes naar het thuisfront. Over zijn zoon die zijn huiswerk niet doet en de pijnlijke knie van zijn vrouw. En ondertussen trekt het landschap voorbij, de eindeloze woestijnwegen die zowel vrijheid als gevaar betekenen. Eenmaal terug thuis begint de telefoon meteen weer te rinkelen en start Mbaye de voorbereidingen voor zijn volgende tocht.