Krisimesi - Video Diaries by Cape Town Children
In losjes gedraaide beelden delen drie kinderen uit verschillende wijken van Kaapstad hun kerstdagen met de kijker. Gefilmd door een familielid en door henzelf laten zij hun huis en familie zien en vertellen zij hoe ze de kerst dit jaar gaan doorbrengen. De zevenjarige Carla Mohamed uit een redelijk welgestelde buurt is een bijdehandje, dat haar familie driftig instrueert hoe ze zich voor de lens moeten gedragen. Kgomotso Stamper (8) vertelt over de onveilige wijk waar hij met zijn moeder woont en over zijn favoriete nichtje. Lucky Phetelo (7), een albino jongen, is een rappende rastafari met cameraschuwheid.