Naam Djai - Der Fluß des Herzens
Het merendeel van de vrouwen in Bangkok leeft een saai, normaal, arbeidzaam bestaan, maar dat zijn niet de vrouwen die regisseur Marco Wilms interesseren. In NAAM DJAI - DER FLUß DES HERZENS volgt de filmmaker het spoor van een jonge Duitser die op zijn beurt op zoek is naar Ee, een meisje waar hij een paar maanden terug een onvergetelijke nacht mee heeft doorgebracht in deze ‘stad der engelen’, waar ‘geen gezicht zonder hebzucht is’. Gedurende zijn zoektocht naar Ee praat de filmmaker met verschillende andere Thaise meisjes die lege dagen paren aan volle nachten en dromen van een blonde, grote buitenlander à la Arnold Schwarzenegger. Gefascineerd door deze meisjes die geliefde, moeder, kind, engel en hoer ineen zijn, bezoekt de verteller ook een boeddhistische monnik, die hem ervan probeert te overtuigen dat de liefde een veel te onbeheersbare zaak is om je geluk er zo aan op te hangen.