Truckies Don't Eat Quiche
Speelse, dynamische en zeer gestileerde verkenning van de overeenkomsten tussen het taalgebruik van een groep surfers in Sydney en de populaire media. Kruisbestuivingen worden in de montage aannemelijk gemaakt en in ensceneringen in een ironisch daglicht geplaatst.