Last Days of Left Eye
In het voorjaar van 2002 besloot de eenendertigjarige zangeres Lisa Lopes, bijgenaamd 'Left Eye', om zich dertig dagen in gezelschap van familie en vrienden terug te trekken in een afgelegen oord in Honduras en een documentaire te maken over haar leven. Lisa Lopes was op dat moment een van de drie zangeressen van TLC. Ze spreekt voor de camera onder meer over haar jeugd en over de belangrijke plaats die haar muziek in haar leven inneemt. Ondertussen onderwerpt ze haar vrienden aan een streng dieet met kruidendrankjes. Haar spirituele zoektocht krijgt een abrupt einde, als ze na zesentwintig dagen bij een auto-ongeluk om het leven komt.