Tiener Anna verwerkt het verlies van haar moeder door goed te kijken en te luisteren naar popidool Britney Spears, die uithaalt wat Anna zelf niet doet. Anna vertelt haar verhaal voor de camera, gezeten op de bank in de huiskamer of op haar eigen kamer (vol met Spears-parafernalia). Toen haar moeder twee jaar geleden ziek werd, besloot Anna niet te gaan puberen. Ze wil niet dat haar andere moeder -- ze heeft lesbische ouders -- nog meer zorgen krijgt. Anna doet niet mee met blowende klasgenootjes en niet aan indrinken voor een feestje. Terwijl zij zich inhoudt in haar gedrag, doet haar grote voorbeeld, de Amerikaanse zangeres Britney Spears, precies het tegenovergestelde. Spears haalt de wereldpers met allerlei woeste acties: ze scheert zich kaal, rijdt onverantwoord rond in de auto met een kind los op schoot en stapt zonder onderbroek uit voor een haag van fotografen. Deze bekende scènes uit het leven van de popster zijn nagespeeld, met Spears als geanimeerd middelpunt, en door Anna's verhaal heen geweven. Als Spears, die de rouwende puber ook via haar muziek troost, haar leven weer op de rails zet, is dat ook voor Anna het sein de draad weer op te pakken.