Shinjuku Boys
In de nachtclub New Marilyn in Tokio zijn alle werknemers vrouwen die hebben gekozen voor een leven als man. Ze kleden en gedragen zich als man, een levenswijze die in Japan niet wordt gewaardeerd. De jongens hebben veel aanbidsters onder het publiek. De meesten hebben regelmatig kortstondige en veelal platonische relaties met meisjes die de club bezoeken, maar deze meisjes kiezen uiteindelijk vaak toch voor een maatschappelijk geaccepteerd huwelijk met een echte man. In deze film staan drie ‘shinjuku boys’ centraal. Gaish is stoer en heeft veel vriendinnen, maar in zijn hart is hij bang eenzaam te worden. Tatsu woont samen met zijn vriendin. Kazuki heeft een relatie met een man die als vrouw door het leven gaat. De drie vertellen openhartig over hun leven, relaties en angsten.