L'Italia non è un paese povero 2
Deel 2 van de driedelige televisiedocumentaire over de winning van gas en olie in Italië, in opdracht van de ENI, met de bedoeling Italië te overtuigen van het nut. Met onder meer een scène van een jongen in een gondel in Venetië, die droomt van een industriële toekomst.