Let's Be Together
Ergens in een lommerrijke buitenwijk in Denemarken woont de veertienjarige Hairon met zijn moeder en stiefvader. Hairon houdt van peperdure Dior-brillen, sierlijke merkkleding en zware make-up. Niet direct thema's in het straatje van de gemiddelde tienerjongen. Toch wordt hij binnen het gezin helemaal geaccepteerd. Hoewel Hairon zelfverzekerd is over zijn vrouwelijke uiterlijk, is hij toch een beetje zenuwachtig voor de aankomende ontmoeting met zijn vader in Brazilië. Ze spreken elkaar regelmatig over de telefoon, maar vader en zoon zagen elkaar drie jaar geleden voor het laatst. Hairon is intussen niet alleen ouder geworden, hij ziet er tegenwoordig met volle overtuiging uit als een meisjesachtige jongen. Als zijn vader bij de hereniging voorzichtig stelt dat zijn zoon gegroeid is, zegt Hairon: "Wacht tot je ziet hoe groot ik ben op mijn hoge hakken!" Vader zit met vele vragen. Draagt zijn zoon bijvoorbeeld make-up als hij naar school gaat? Hoe reageert zijn omgeving? "Eerlijk waar, het is een schok hem zo te zien", bekent hij Hairons moeder. En wat in Denemarken geen probleem is, zou in Brazilië voor rake klappen kunnen zorgen, zo weet hij. Uit liefde voor Hairon maakt hij zich zorgen over de jongen, die zo standvastig vasthoudt aan zijn looks.