Straight Stories - Part 1
Aan twee kanten van de straat van Gibraltar dromen jongeren van het leven aan de overkant. Hun onwetendheid en goedgelovigheid maken de verschillen tussen droom en werkelijkheid pijnlijk duidelijk. Waar in de oudheid de Middellandse Zee een verbindende culturele factor was, is hij nu een scheiding. De landschappen lijken op elkaar, de dromen van de reizigers in spé ook, maar tussen migratie tussen de eerste en de derde wereld staan wetten in de weg en praktische sociale, culturele politieke en vele andere bezwaren.