Olivia's Puzzle
Olivia is zeven jaar oud en woont in Canada. Haar familie komt oorspronkelijk uit Goa in India, maar is al voor Olivia’s geboorte naar Canada geëmigreerd. Regisseur Jason DaSilva portretteerde niet alleen Olivia – die vertelt over haar dagelijkse leven met school, vriendjes en familie – maar ook de zevenjarige Reshma, die als twee druppels water op Olivia lijkt en met haar ouders in Goa woont. Hun levens zijn erg verschillend, maar toch zijn er ook overeenkomsten. Allebei houden ze van mooie kleren en allebei zijn ze gek op viscurry.