My Name Is Jørgen Leth
Installatie rondom de fameuze Deense filmmaker, dichter en sportcommentator Jørgen Leth. In zijn werk beweegt Leth voortdurend tussen verschillende disciplines en culturen, en brengt hij moeiteloos experimentele cinema, documentaire en performance art bij elkaar. In de installatie, ontwikkeld door de Deense curator Michael Thouber i.s.m. galerie GL Strand en designbureau e-Types, worden de verschillende facetten van Leths oeuvre getoond via videoprojecties, posters en typografische animaties van zijn gedichten.