Okno
Een blind kind is het braille-alfabet aan het leren. Wij zijn getuige van momenten van strijd en vreugde bij het overwinnen van de problemen daarbij. De film is opgenomen in de eerste klas van een basisschool voor blinde kinderen op het Blindeninstituut in Laski, bij Warschau. Op het Filmfestival van Oberhausen in 1971 maakte hij deel uit van het competitie-programma voor 3-minuten filmpjes en won daar de eerste prijs.