Room Without a View
In deze poëtische korte film verbeeldt filmmaker Rada Šešić wat het betekent om je vaderland te ontvluchten en ergens anders een nieuw bestaan op te bouwen. Šešić werd geboren in Kroatië, werkte als filmjournalist in Sarajevo en vluchtte nadat de Bosnische burgeroorlog uitbrak naar Nederland.