De Chileense Lisette Orozco was net begonnen met de filmacademie toen ze hoorde dat haar tante Adriana uit Australië op bezoek zou komen. Een leuk vooruitzicht, maar bij aankomst werd Adriana ingerekend door de politie. Orozco besloot op onderzoek uit te gaan.
Het verontrustende bewijs stapelt zich op in Adriana’s Pact. Haar tante blijkt werkzaam te zijn geweest voor de DINA, de geheime politie tijdens het regime van dictator Augusto Pinochet. Dat betekent volgens kenners dat ze medeschuldig moet zijn geweest aan het martelen, doden en laten verdwijnen van staatsvijanden. Zelf beweert Adriana bij hoog en laag dat ze niets van de gruwelpraktijken afwist. Maar dan vlucht ze plotseling toch terug naar Australië.
Terwijl Orozco in Chili blijft om met getuigen, onderzoekers en familieleden te spreken, houdt ze via Skype ook contact met haar tante. Is het manipulatie of echt verdriet wat zij laat zien? De film toont hoe pijnlijk het is als die vraag zich opdringt bij een familielid.