Ludzie w drodze
Een filmverslag van leven en werk van de leden van een rondreizend circusgezelschap. Er wordt een nauwgezette beschrijving gegeven van de voorbereidingen en inspanningen die het moment voorafgaan waarop de gong klinkt en het publiek met ingehouden adem naar de arena kijkt, zonder zich te realiseren wat daar allemaal aan vooraf is gegaan. Op aandachtige wijze wordt een serie psychologische portretten geschilderd van de artiesten en de werkers in een circus.