With Much Love and Kisses
Het Russische strafkamp op de Solovki-eilanden in de Witte Zee was al onder de tsaren in gebruik, maar het was nooit zo berucht als onder het regime van Stalin. Vele duizenden, waaronder veel intellectuelen die werden beschouwd als 'vijanden van het volk', werden in de jaren twintig en dertig opgepakt en afgevoerd naar dit onherbergzame oord. En vele duizenden gevangenen vonden er de dood, door ontberingen of door het executiepeloton. Aan de hand van foto's, dagboeken, brieven en herinneringen van verschillende overlevenden wordt een beeld geschetst van de mensonterende omstandigheden die in het kamp heersten.