Heart of Factory
De medewerkers van Zanon, een keramiekfabriek in het midwesten van Argentinië, hebben het heft eind 2001 in handen genomen en werken sindsdien zonder bazen. Vooralsnog gaat het goed met het bedrijf, maar het is een harde strijd overeind te blijven in een land met een traditie van corruptie en repressie, waar sociaal-economische experimenten stelselmatig worden tegenwerkt.