Nothing Is Going to Happen
Aanvankelijk lijkt het op een aflevering van . Een bewakingscamera filmt een winkelingang vanaf een hoge positie, waardoor voornamelijk bestrating in beeld is. Ieder moment kan daar een gewapend persoon het beeld in lopen, of iemand met de buit naar buiten rennen. Dat blijft uit. Het volgende beeld komt van een camera in een woonwijk, zo te zien vanuit de dakgoot. Ook nu klimt er geen inbreker het raam in of uit, maar we zien wel een buurman die zijn hond uitlaat. Er wordt gesneden naar een nauwe straat met aan weerszijden geparkeerde auto's, de camera staat bijna verticaal naar beneden gericht en daar komt kunstenaar Roeland van Doorn het beeld in lopen. Met een ontvanger grijpt hij de onbeveiligde signalen van de bewakingscamera's uit de lucht. In zijn hand draagt hij een camera waarmee hij de beelden van geluid voorziet. Het resultaat is een blik op Nederland, inclusief interieurs, ingegeven door ons eigen verlangen om te surveilleren.