Meat, Vegetables & Dessert
In langdurige, stille shots worden drie verschillende maaltijdmomenten in Vietnam in beeld gebracht. Het eerste gedeelte gaat over het bereidingsproces van verse hond. Regisseurs Ong en Hoang laten zien hoe honden het restaurant worden binnengedragen, doodgeknuppeld, gevild, in een pan gekookt en in een strovuur gaargestoofd worden. De bereiding van groente, ter voorbereiding op een bezoek aan de tempel, vindt plaats in een grote keuken. Ong filmt hoe de kok een ingrediënt gaat kopen en na terugkomst de groente in de pan langzaam aan de kook brengt. Het laatste deel van de film vindt plaats in de winkel van een dessertverkopende studente.