De Chinese dichter Xiuhua Yu, die cerebrale parese heeft, werd plotseling beroemd toen een van haar gedichten viraal ging op social media. Op dat moment zat ze vast in een gewelddadig, liefdeloos huwelijk op het Chinese platteland. In het prijswinnende Still Tomorrow uit 2016 volgde regisseur Jian Fan haar in het jaar van haar doorbraak, waarin ze de financiële vrijheid vond om haar huwelijk te verbreken. Het enige dat ze miste was de liefde.
Het is inmiddels acht jaar later en ze is voor het eerst verliefd. Net als haar doorbraak als dichter vond deze gebeurtenis online plaats: ze ontmoette Yang tijdens een livestream. Hun relatie wordt op internet al snel bekritiseerd. Want wat moet een jonge, knappe man met een oudere vrouw met een beperking?
Terwijl de vorige film worstelde met de vraag of roem haar problemen kon oplossen, stelt het vervolg de vraag of de liefde dan wel het antwoord biedt. Het sprookje van hun relatie blijkt al snel te mooi om waar te zijn. Opnieuw moet Yu vechten voor haar vrijheid.