Nima
Portret van de tiener Nima, die al jaren in een asielzoekerscentrum woont. Ze is samen met haar moeder uit Somalië gevlucht en hoopt nu dat ze in Nederland mag blijven. Elke dag vraagt ze de portier van het AZC naar de post, want daarmee moet de brief komen met een positief of negatief antwoord over haar status. Ondertussen vermaakt ze zich met een Somalische en Azerbeidjaanse vriendin. Ze gaat naar school, skate langs de zee en realiseert zich dat Nederland een vrij land is, waar vrouwen ook mogen studeren en werken. Dan komt de verlossende brief.