Mau Mau Sex Sex
Deze film is het door henzelf vertelde, met vele sappige anekdotes en pikante filmfragmenten doorspekte, aanstekelijke verhaal van twee van de oudste onafhankelijke filmmakers van Amerika, Dan Sonney (84) en David Friedman (76). Sonney was in navolging van zijn vader Louis een van de succesvolste producenten van films voor boven de 18. Aan het begin van de jaren zestig werd Friedman zijn collega, en samen hebben ze een onafzienbare reeks titels op hun naam staan van films in het zogeheten sexploitation-genre. Hun verhaal begint bij films waarin af en toe een blote damesborst te zien was, gaat via tamelijk brave nudistenfilms tot uiterst grove, bloederige films als BLOOD FEAST uit 1963 en eindigt wanneer de harde porno zijn intrede doet in de filmtheaters. Een geschiedenis waarvoor pas de laatste jaren ook bij filmhistorici belangstelling is ontstaan.