Villa Paramaribo: Deborah in Suriname
De van oorsprong katholieke Deborah, 12 jaar, is Braziliaanse en woont sinds haar negende in Paramaribo bij haar Braziliaanse moeder en Surinaamse stiefvader. Ze heeft in Suriname helemaal gekozen voor het hindoestaanse geloof van haar nieuwe vader.