Dar syki lietuve
DAR SYKI LIETUVE doet verslag van de politieke gebeurtenissen van 1988-'89 en overdenkt de weg die door Litouwen is afgelegd sinds de ondertekening van het Molotov - Von Ribbentropverdrag in 1939 en de daarmee samengaande protocols.