Ida
Afgewogen en delicaat portret van Ida, een vrouw die twintig jaar in een psychiatrische inrichting verbleef, op basis van een foute diagnose. In werkelijkheid was zij als kind verstoten door haar ouders. Gedoseerde vragen van de regisseur, die de vrouw persoonlijk kent, halen zonder sentimentaliteit veel leed boven water.